Syahirah: new life

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:03 PM | 0 Cloud(s)
new life

Bismillahirahmanirrahim.

Hari yang bagus untuk aku menulis. Entah mana datangnya spirit yang semalamnya serabut bukan main sampai nangis teruk. Biasalah. Perempuan. Tadi aku baru baca buku Equation by Mr. Apis. Terima kasih sebab bagi aku semangat baru untuk mulakan kehidupan baru. :)

Hidup aku pernah rasa macam tak mampu nak buat apa dah. Sampailah semalam, aku fikir balik apa yang aku dah lakukan sepanjang hidup. Teringat zaman sekolah, yang sangat banyak mengajar aku tentang ilmu, persahabatan, cinta. Pasal cinta tu, banyak jugaklah cinta monyet aku sampai sekali aku betul-betul jatuh cinta pada orang yang salah. Aku sangat kesal sebab masa aku banyak tergadai, untuk perhubungan yang tak tahu penghujungnya. Tapi kita mana tahu, rencana Tuhan. Dan sekarang aku mahu mulakan hidup baru. Buat apa duduk bersedih sedangkan dia dah bergembira bahagia tanpa kita. hahaha!

Jadi mulai sekarang, aku betul-betul akan terus move on. Jangan fikirkan orang yang tak pernah fikir pasal kita. Sampai masanya untuk kau bahagiakan diri kau sendiri Alhusna. Moga kau istiqamah.

xxx


0 Comments: