Syahirah: study week

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

9:59 PM | 0 Cloud(s)
study week

assalamualaikum,

gosh! too many thing to do before this semester final exam. matilanakkk
Don't know where to start first. Kelam-kabut la alhusna kau ni. Itu nak buat, ini nak buat. macam la kau ada sploh kaki sploh tangan. Study week yang sepatutnya dua hari aku dah buat jadi seminggu dengan skip class. Mampus la. Final ni memang kena score habis-habisan kalau tak melepas lah kau.
Untuk subjek yang aku repeat last sem, Patho, 2 test aku score. Tapi untuk Test 3 aku tak ambik, memang kena berbudi bicara dengan Sir Azizi laa. Jangan la kejam sangat sir T_T
Yang lain, InsyaAllah aku boleh buat, Dupdap jugak la jantung ni.

Balik kali ni sepanjang perjalanan dari Alorstar aku tidur, sedar-sedar dah dekat Pantai Remis.
Padahal malam tadi tidur lena jugak tak hengat! Rindu manusia yang teman aku balik hari tu.
Bila lagi kita boleh balik sekali lagi? Banyak benda aku nak cerita, tapi bila nak cakap tu tak terluah sebab selalu kena marah. T_T So, dari aku merepek cakap bukan-bukan yang tak berpekdah baik diam je lah. Memang semua benda aku cakap takda pekdah pun bagi dia. So, abaikan je cerita aku.

Dengan apa yang dia suruh aku buat dan jangan buat, aku akan ikut. Nak hidup dengan orang kena ikut rules orang tu. Dari dulu lagi alhusna kenapa degil sangat. Shit to yrself T_T
last but not least, keep improving yrself, do yr work, stop proscrastination. :)
daa...

0 Comments: