Syahirah: alkisah kenduri kendara

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

10:50 PM | 0 Cloud(s)
alkisah kenduri kendara

assalamualaikum.

This time, aku dapat datang kenduri cousin kawin. Rasanya ada 4 aku miss sebab susuk jauh nun di utara. Tapi, tak berapa nak meriah. Pertama kali tak banyak kena buat kerja, duduk tepi je time hari kenduri. Lagipun maybe sebab buat simple je.

                                        

Yang penatnya malam lepas kenduri tu, Semua pakat datang rumah buat BBQ. Tapi petang tu aku kena keluar dengan abang Adam, Dia lah pun yang paling rapat dengan aku banding dengan akak abang sedara yang lain. Dia baru je kawin and aku miss jugak waktu tu. Wife dia tak ikut sebab mabuk. Almaklum pengantin baru~
Ape lagi pegi shopping barang basah dekat pasar malam Manjung, pergi Giant pulak tak dilupakan aiskrim TimTam dan semertinya aku tak kena keluar duit. Bahagia~
Lama tak jumpa, sembang sampai keluar topik pasal aku. Dia tanya la AD macam mana semua sebab dia dah pernah jumpa. Most cousin aku tau pasal dia. Abang Adam kemain bagi kata semangat kat aku. Sebab dia pun kawan dengan wife dia dari time belajar lagi. Nak jadi contoh la kiranya. ahaha!
InsyaAllah..

Seronok sangat malam tu makan tak hengat tengah dalam misi pengurusan badan. -_-''






New bride

The children keep playing.
Habis sepah rumah.
Lepas ni tak tau lah bila lagi dapat kumpul. Raya mungkin?
Lagi seronok kalau tambah family, dan dah kenal masing-masing. Tunggu jelah.

Labels: , , , ,

0 Comments:



New bride

The children keep playing.
Habis sepah rumah.
Lepas ni tak tau lah bila lagi dapat kumpul. Raya mungkin?
Lagi seronok kalau tambah family, dan dah kenal masing-masing. Tunggu jelah.

Labels: , , , ,