Syahirah: end of semester 2.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:46 AM | 0 Cloud(s)
end of semester 2.

assalamualaikum.

Lama dah tak update blog. Alhamdulillah pukul 11.00 malam tadi selamat sampai rumah. Rindu gila-gila-gila kat bilik aku. Yang pasti aku lagi rindu ADMS. Tapi tak pasti dia rindukan aku ke tak. haha! Syok sendiri lah aku ni.

Semester 2 dah habis. Gila cepat aku rasa Sem ni. Apa aku belajar pun dapat tak dapat je. Haru betul.
Masalah datang bertalu-talu. Hadap je semua, Paling banyak masalah hatilah. Sedihnyaaaa..
Aku rasa menyesal sangat-sangat banyak buat salah. Kadang-kadang aku main buat je. Tak fikir. Tu la, lain kali letak jangan letak kat lutut. Kan dah menyesal. Bukan boleh putar balik masa.

Kali ni cuti 2 bulan. Aku tak tahu nak buat ape. Tapi yang pasti, aku nekad nak turunkan berat badan and get my real body shape. haha! Kurus husna kurus!!

0 Comments: