Syahirah: Cuti-cuti kenduri.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

10:51 PM | 0 Cloud(s)
Cuti-cuti kenduri.

assalamualaikum.

Disebabkan aku bosan takde benda nak buat, aku decide nak update blog. Padahal takde cerita pun.
Camni lah. Minggu ni dikira cuti panjang jugak untuk para pekerja dan pelajar sekolah. Aku memang dah cuti pun. Waktu kat kampus takde pun cuti-cuti ni. haishhh!

Esok bermulalah aku jadi orang gaji dekat rumah sendiri sebab ramai konco-konco sedara-mara nak datang. Kenduri kahwin lah katakan, dan malam lepas kenduri tu rumah aku lah jadi tempat bertandang makan-makan walaupun agak jauh dari Ayer Tawar ke Lekir ni. Takpelah, bukan selalu.

Hari ni jugak dah masuk 2 hari tak dapat contact dengan AD. Rasa macam.. kurang sesuatu. Kalau contact, gaduh. Bila tak, rindu. Pebenda la kau ni husna. Banyak benda aku nak story kat dia. Aku malas nak story dalam blog. Wutevaa lah.

Harapan aku untuk cuti panjang diorang ni, jangan lah nak sepahkan bilik aku, ruang tamu, dapur dan sebagainya. Tak larat lah nak kemas wahai saudara mara ku sekalian. Tak larat jugak nak dengar suara emas dari mak tu. hehee. sori mak.

p/s; aku masih berusaha gigih untuk kurus! go husna go!

kalau rajin aku tulis lagi. daa

0 Comments: