Syahirah: rindu

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:47 PM | 0 Cloud(s)
rindu


Haihh.. sakit rasa hati. Rindu teramat sangat bila dah sampai rumah ni. Rasa tak tertanggung. Apa aku nak buat ni. Semuanya salah kau sendiri. Bodoh sangat tak belajar silap kau dulu. Kau belajar, tapi buat jugak. Bangang namanya. Dah tau orang tak suka, buat jugak. Nak menyesal, tak boleh buat apa. Sakit, tanggung sendiri. Sebelum ni, dia penguat kau. Tapi, sekarang, tak layak. Tak layak untuk dia yang bagus macam tu. Tapi aku yakin, silap ni masih boleh diubah. Dan perubahan tu bukan untuk orang lain. Kau cuma nak dia. Only him. Aku sayang sangat sangat. Taknak semuanya jadi sia-sia.

Tolong bagi aku kesempatan lagi untuk aku seratus peratus jadi seperti yang kau mahu.
Aku tahu tah berapa kali peluang aku dapat, Tapi kadang-kadang, aku terleka. Ya, seperti yang kau selalu katakan, aku memang kena selalu diingatkan. Memang patut diseksa. Tapi untuk kebaikan aku sendiri. Memang aku pun sangat tertakan bila ada masalah dengan kau. Tapi, lagi tertekan bila kau takda dengan aku. Aku takut kau hilang. Aku tak mahu kau pergi jauh dari aku.
Selalu aku doa untuk kita. I'll assume as segala yang jadi ni buat aku lebih dewasa, lebih faham cara masing-masing, lebihkan bersabar, Setia dan jujur.
Ammar Danial, I'll stay.

0 Comments: