Syahirah: malam terakhir.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:50 AM | 0 Cloud(s)
malam terakhir.

asslamualaikum. hyeee

Malam ni, malam terakhir aku dekat rumah. Barang-barang semua aku siapkan last minute. Malas sangat rasanya nak balik kolej. Nak kena naik turun tangga.
Hari ni, ma buat pizza. Her first trial sebenarnya. Oke lah kan. Sedap!
Akhirnya, penantian aku berakhir jugak petang tadi nak tatap muka awak depan-depan. rindu sebenarnya. maaflah asyik suruh datang rumah je.

Malam ni, ma dok tolong-tolong kemas barang, kalau tak agaknya ade je benda tertinggal.
Tapi barang-barang awak, takkan tertinggal la kan. :D
Setakat ni dah 60% siap. Esok nak kemas bilik semua. Yang penting, Unclebob pekan sabtu.
Ku harap kau adaaa~

Minggu depan dah start kelas untuk sem 2. Moga kita sama-sama berjaya!
Nak kawiiiiinnn~ eh tetibe. hehehe
Itu perancangan masa depan. Yang penting, belajar dulu. ok husna? :)

Aku harap, jangan abaikan malam terakhir aku...

syi. :)

0 Comments: