Syahirah: MAHA14. vacation.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

3:56 PM | 0 Cloud(s)
MAHA14. vacation.

assalamualaikum :)

Sepanjang aku cuti sem ni tak ke mana. Sangatlah membosankan. Duduk rumah je. Gara-gara adik aku duduk asrama, kenalah tunggu di balik. Barula dapat gi jenjalan. So, ayah bawak kitorang gi MAHA dekat Mardi xsilap aku. Memang penat. Kaki aku sampai cramp lah balik tu.
Seronok memang la, macam-macam ada.
Sampai je shah alam, aku pegi rumah cik mah kat puchong, then esoknya baru gi maha.
Memang pergi awal la pukul 8.30 macam tu. Parking pun dapat dekat. Kalau dapat jauh aku tak boleh bayangkan, petang tu hujan lebat, nak redah air kemain terok.
Makanan tester memang banyak tapi lalu ke ko nak makan semua? Nak muntah la campur macam-macam dengan ramai orangnya.
Aku suka tengok dekat tempat binatang, tak tau la kenapa. Tapi aku tak minat nak jadi veterinar. Gelii!



with mama salad and papa vege



have a nice day!

syi

0 Comments:





with mama salad and papa vege



have a nice day!

syi