Syahirah: ketegaq!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

9:35 PM | 0 Cloud(s)
ketegaq!



Hari ni aku kena bahan tak pepasal dengan mak. Dah tu sapa suruh ayah taknak dengar cakap aku.
Kisahnya tengah hari tadi ayah aku dok buat air bandung+ais garut.
Then, aku pun nak jugak la. Bukak fridge tengok ada tak susu cair. Aku bagitau la ada.
Tapi macam dah tak elok. Mak aku pun suruh la tengok dulu. Bau, rasa. Ayah aku dakkk. Dia bubuh terus campur dalam air bandung dia tadi. Aku pulak amek la sikit susu tu letak dalam cawan nak rasa. Memang rasa dia dah basi la susu tu even letak dalam fridge, tin dia dah tebuk. Pahit tak tau nak habaq! Lepas tu ayah aku kata susu tu elok jugak. Nak jugak dia menang. Dah lepas tu dia bau baru nak kata "eh! dah tak elok laa.." Aku pun terlepas le, "haaa tu laa ayah. Ketegaq!"
Mak aku pun dok ulang la. Aish. boleh pulak telepas cakap utara.
Lain kali jangan dok ketegaq nohh!!

0 Comments: