Syahirah: cemburu.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

8:58 PM | 0 Cloud(s)
cemburu.



Aku tak faham ada orang cemburu tak tentu pasal. Tak payah nak cakap orang. Aku pun sama jugak.
Tapi, kena hold jugak rasa tu. Sakit oo.. Bila datang rasa tu, mula naik menyampah. Haishh.

Tapi la kan. Ade satu kes member aku ni, dia jadi mangsa cemburu perempuan lain. Means, kawan aku ni perempuan la. Dia tak pepasal kena serang dengan awex member dia, let say Mr. X  jelah.
Memang cakap macam nak cari gaduh. Stalk kemain pulak tuh. Then, tuduh orang ni bukan. Kau dah kenapa? *Eh, aku pulak yg emo.
Haa.. ni nak citer kalau kau jeles dengan pakwe kau tuh, gi settle senyap-senyap dengan dia sudah. 
Tak payah nak serang orang bagai kalau tak tau ape-ape. Behave yourself. Kami tahu awak tu lebih berusia dari kami, jadi fikiran harus lebih matang la patutnya.

Aku faham, kekadang perasaan tu memang tak boleh nak tahan. Hasutan syaitooonn semua tu.
Keep calm. InsyaAllah, everything will be okay. :)

Syi


0 Comments: