Syahirah: selamat hari raya

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:17 PM | 0 Cloud(s)
selamat hari raya

assalamualaikum.

selamat hari raya semua. tahun ni rasa tak semeriah raya yang sebelumnya. mungkin persiapan di rumah semua aku tak dapat merasa. balik rumah tau-tau dah raya. tahun ni buat kali pertamanya, hari pertama raya takda family sedara-mara datang rumah. jadi, aku pun keluar berjalan-jalan beraya rumah kawan-kawan tanpa dirancang. huhu. this time memang "gamble". no plan. semua just go with the flow~
pagi lepas sembahyang raya, duduk kat rumah menanti tetamu tapi takde pun. sampai tengah hari, aku pun masuk bilik layan movie jelah. tau-tau mai member skolah rendah semua. memang kuang asam mai rumah aku tak bagitau ape sedar-sedar depan pagar rumah dah =.=''
then arep abidin mai, ajak keluar beraya. aku pun follow je lah.

banyak rumah jugak kami pergi. dan memang tak rancang. dari sebuah ke sebuah rumah. dan ke rumah aku pukul 9 malam, seterusnya ke rumah terakhir rasyid berakhir pukul 10 malam. penat! tapi ok la dapat tau perkembangan kawan-kawan semua. aku rindu zaman kanak-kanak kumpul duit raya. sekarang, semua dah besar. humm..

aku harap semuanya kembali tenang. aman.
aku berharap sangat-sangat berharap dia dapat faham situasi aku. faham yang aku betul-betul inginkan kita yang dulu. cc: DD

luahan hati.
assalamualaikum

0 Comments: