Syahirah: Campus life.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

8:57 PM | 0 Cloud(s)
Campus life.

assalamulaikum.

Hai! sekarang aku dah berada di alam kampus. Aku budak ladang hoi! agak pelik kos aku ni utk sem ni lelaki cuma 20 orang drpd 100++. Don't know what happned kepada makhluk lelaki yg lain.
Kolej aku? ok ok je lah. Bilik utk 3 orng. tapi aku duduk berdua je. orang kata berdua lebih baik. ya! itu untuk perhubungan bukan untuk bilik macam aku. Sunyi kot. Dia buat kerja dia, aku buat kerja aku. Haih! sabar jelah.

Study? ikutkan hati menang nak lari daripada sains. Tapi nasib aku kurang baik, aku sambung dalam agrotek mcm ayah aku, masih kekal dengan sains. Kimia! Bio aka Plant Science. grr. dulu yes musuh aku. Sekarang?

know what! kat sini wifi payah sangat nak dapat. ni pun aku buat hotspot fon aku. Ni pun kejap ada kejap takda. Aku tak tau boleh publish ke tak nih. huaaaaarghh.
Btw, Salam nuzul Quran semua. :)
Seharian aku agak teruk. Tidur aja. hmm. oke lah. malas nak cite panjang-panjang. tak tau ade ke yg baca. oke. daa. adios! assalamualaikum :D
Selamat hari raya!

0 Comments: