Syahirah: Universiti.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

10:58 PM | 0 Cloud(s)
Universiti.

assalamualaikum :)

hai. Hari ni mungkin hari terakhir aku lepak dalam bilik kesayangan aku ni sebelum berangkat ke Perlis.
Macam tak percaya aku dah nak menepuh alam universiti. Ya. Masa pantas berlalu.
Aku akan ke UiTM Arau, Perlis. Diploma in Planting Industry Management (DPIM)
Aku tadi baru je tulis surat untuk adik-adik aku. Dan untuk mak ayah pun ada. Siap "Aku Janji" dengan ayah lagi. Bukan ape, kalau cakap depan-depan, nanti aku nangis. Lepas tu payah sikit nak sampai ke lubuk hati tu. hehe

Siang tadi Alia dengan Ira datang rumah. Macam biasa, kami sembang. Lepas ni payah nak jumpa selalu.
Jauhnya ke utara nak pergi. Aku harap masalah Ira cepat-cepat la selesai dengan H tu ye. :)
Terima kasih jugak kat Alia sebab bagi notebook mickey yg chomel tu.

To u. Yes. My dearest AD.
Saya tak tahu kenapa awak macam ni. Saya tahu saya banyak buat salah silap dekat awak.
Saya cuba berbaik dengan awak. Bergurau dengan awak. Tapi kenapa awak masih tak faham.
Atau awak saje buat macam tu?
Awak ingat saya tak nak lupa apa yg saya dah janji. Saya takut itu alasan untuk awak jauh dari saya.
Maaflah kalau saya bergurau tak kena tempat. Cemburu tak kira masa. Merajuk tiba-tiba.
Saya harap kita sama-sama berjaya. Tak pernah lupa untuk doakan awak.

Bilik, katil, cermin, semuaaanya! Taknak tinggalkan korang. huhuk
Tak apa. Aku pergi untuk berjuang! Mencapai cita-cita ku. :)

Jarang-jarang dapat aku update blog ni. Sampai di sini saja dulu.
Assalamualaikum. Adios amigos! ;)

0 Comments: