Syahirah: 3 years, 3 months

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

2:34 PM | 0 Cloud(s)
3 years, 3 months

assalamualaikum :)

tak sedar pulak dunia blog aku dah sampai 3 tahun. Blog ni lah jadi teman, tempat aku meluahkan banyak benda. Sebab, nak tulis dalam buku, aku malas nak pegang pen. Aku lebih suka pilih menaip atas papan kekunci. Daripada aku takda laptop sendiri, masih pakai pc, sampailah ke ada laptop satu-satunya kesayangan aku ni.

Sekarang, aku kurang nak berblog. sibuk dengan kehidupan alam realiti. Dan ada pendengar yg sudi mendengar masalah luahan hidup aku. haha.
Aku tak kesah ada orang baca atau tidak blog ni. Hidup aku bukan menarik mana pun. Mungkin ada sedikit maklumat harap dapat membantu orang yg TERsinggah kat sini.

Sebelum ni pun, sebenarnya aku dah hidup dalam blogging ni dari sekolah rendah. Tapi, entah macam mana boleh terformat, Tapi, entry dulu-dulu tersangatlah kebudak-budakkan. Jadi, biarlah..
Hidup mesti diteruskan! Semoga orang-orang di luar sana bahagia dengan kehidupan mereka.
Bahagiakan diri sendiri baru nak bahagiakan orang lain. :)
Sayang diri sendiri baru nak sayang orang lain.
Jaga diri, Selamat beramal!

dedaa!
xoxo

0 Comments: