Syahirah: jadi..

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

10:47 PM | 0 Cloud(s)
jadi..

assalamualaikum.

Gundah-gulana perasaan tadi tunggu cikgu bagi kertas fizik 2. Semalam dah dimaklum cikgu nak bagi malam ni. Datang pulak tadi bawak anak dia sekali, si Zaid tuh. Buat malu je kat dia result semua teruk. Fine. Paling tinggi haruslah Ikmal, 93. Aku? setakat 35.
Nasib bukan yang TERrendah. Macam biasa, cikgu Mior paggil nama dari yang terendah. Lama jugak tunggu nama aku disebut tadi. Syukur jelah. Setakat mana yang kau usaha, banyak tu lah kau dapat. Tak perlu kot aku nak nangis, Tak ada guna pun. Subjek yang aku Gagal, Fizik & Addmaths. Dua-2 cikgu Mior ajar. Ape yang tak kena taktau. Aku kurang sangat buat latihan nih. Masa ada lagi sebulan Sempat lagi nak naikkan prestasi. Pasal kelas tambahan tingkatan 5 hujung minggu tuh, agak kecik hati jugak la. Fine. Ambik la bebudak 50 above. haihh..
Jadi.. Biarlah, percubaan dah lepas. Nak hadap lepas ni SPM. Usaha!

0 Comments: