Syahirah: Terawikh terakhir.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

1:09 AM | 0 Cloud(s)
Terawikh terakhir.

Assalamualaikum. :)

Bangun pepagi tadi, benda first aku terfikir nak masak macaroni. Rindu nak makan.
Tapi kuciwa hatiku, ma call dari manjung kata "Ma balik nanti, semua dah siap. Nak balik bebuka kat Bruas." And aku pun macam "krikkk..krikk.." Apahal pulak tetibe je nih.
Kemudian, aku mencari penjelasan kenapa tetibe nak balik hari nih. Sebabnya, mula ma nak ambik periuk besaaaaarr arwah opah dekat rumah makcik kak. -.- Nak masak laksa untuk raye katenye. Alang-alang, abang hisham terus ajak bebuka sana. hokehh. baru aku tau. Layan je ahh.

Sampai sana, masak-masak semua, time berbuka pergh! Memang best. Jarang sangat dapat makan reramai macam tadi. Aku ingat dulu zaman bila tah, ada makan ramai-ramai, duduk bersila kat lantai. Sekarang, ramai dah takdak. Arwah dah.. Rindu sangatt. :'(
Rasanya tadi la bebuka terkenyang aku. Lauk pun memang pergh! Mantap. :P

Lepas maghrib, aku join bebudak main bunga api. wee~ sungguh lama aku tak main bunga api.

Nampok muke eksaited. ^_^

Ni siap dengan towel nak pi mandi. -.-
Time ni jugak ade 'orang tu' nak call. sabau je ah. haha
Tak tau pulak this year terawih terakhir di kampung halaman. *ecehh ayatt
Boleh tahan mengantuk jugak la time solat tuh. Imam diaaa. Merdu sangat suara sampai aku nak terlena. -..-

Habis terawih pukul 10, balik, sembang-sembang lagi ma dengan anak-anak sedara dia. Sekarang dah tak macam dulu, kitorang yang balik rumah ni bila raya sebab ada arwah cik kak. Sekarang, anak-anak dia pulak mai lekir. Maklumlah, dah maksu yang bongsu, aishh. Nampak gaye raya pertama duduk rumah je la haih. Semua pakat nak mai rumah nih. T_T


 Ni anak sedara sorang ni. Geram sungguh. Penat jadi baby sitter dia. Nazeef!
Senyum tu nak jugak nampak dimple. Nak sebut Wan Na pun dapat hujung je. Tinggal 'na'
Budak la budak~

Geram betul budak nih.
Nazeef! Kenapa awak comel sangattt?!
update jugak pepagi buta nih. Esok kemungkinan busy, ma dah planning masak rendang, lemang bagai. Anak pompuan sorang, aku jugek la yg kena tolong. Asalkan dapat makan. Ye dak. Horaiitt. Cau cin chauuu. Ingat esok puasa!! ;)

Dah jadi katun.
Sekadar gambar hiasan ;)

0 Comments:



Nampok muke eksaited. ^_^

Ni siap dengan towel nak pi mandi. -.-
Time ni jugak ade 'orang tu' nak call. sabau je ah. haha
Tak tau pulak this year terawih terakhir di kampung halaman. *ecehh ayatt
Boleh tahan mengantuk jugak la time solat tuh. Imam diaaa. Merdu sangat suara sampai aku nak terlena. -..-

Habis terawih pukul 10, balik, sembang-sembang lagi ma dengan anak-anak sedara dia. Sekarang dah tak macam dulu, kitorang yang balik rumah ni bila raya sebab ada arwah cik kak. Sekarang, anak-anak dia pulak mai lekir. Maklumlah, dah maksu yang bongsu, aishh. Nampak gaye raya pertama duduk rumah je la haih. Semua pakat nak mai rumah nih. T_T


 Ni anak sedara sorang ni. Geram sungguh. Penat jadi baby sitter dia. Nazeef!
Senyum tu nak jugak nampak dimple. Nak sebut Wan Na pun dapat hujung je. Tinggal 'na'
Budak la budak~

Geram betul budak nih.
Nazeef! Kenapa awak comel sangattt?!
update jugak pepagi buta nih. Esok kemungkinan busy, ma dah planning masak rendang, lemang bagai. Anak pompuan sorang, aku jugek la yg kena tolong. Asalkan dapat makan. Ye dak. Horaiitt. Cau cin chauuu. Ingat esok puasa!! ;)

Dah jadi katun.
Sekadar gambar hiasan ;)