Syahirah: Shopping time!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

2:16 AM | 0 Cloud(s)
Shopping time!

assalamualaikum peeps!

hwaa. penat sungguh hari ni. Dari pagi sampai ke malam tak habis ikut parents aku shopping raya. Aku jadi tukang angkut barang je ah. Bukan membeli pun. Tahpape je.
Dari hujung ke hujung pekan kat CB tu pusing, mak aku beli banyak gila tudung. Untuk baju tu lah, ini lah. -.- Rasa nak nangis aku kat situ tadi. So, lepak-lepak dengan ayah je ah.

Balik rumah terus rushing pegi tuition GPMS. Balik tu, tak sedar ape dah, tidurr.. Sampai la nak bukak puasa baru sedar. Dah la dekat rumah nenek pagi tuh balik dari CB tidur. Petang tidur lagi. Rasa macam dah TERmakan ubat tidur je. -.-
Bila dah malam, mulalah hyper. Haish.

Lepas terawih tadi, ma ajak pegi bazar dekat Giant manjung tuh, punya la ramai orang. Sesak kemain lah. Ma cari tudung lagi. -..-
Adik aku naim tuh, banyak kira cari kopiah dia tak jumpa-jumpa. Dari hujung ke hujung takdak yg bekenan. Hampeh betoi. Awat laki ni, cerewet jugak noh?
Lepas tuh, jalan-jalan-jalan jumpa la pulak orang-orang yg dikenali, tapi buat-buat tak kenal. Dengan cikgunya, budak tusyen, sekolah, jiran belakang rumah, kemainnn..

Esok tah mana pulak nak pi taktau. penat aihh jalan siang-siang.
Nak tidoq ka, nak jaga sampai soq satgi la ni. apa nak buattttt....? -.-


Tayang muka sat. -.-
Cacat siket. peduli hape aku. :)

0 Comments:



Tayang muka sat. -.-
Cacat siket. peduli hape aku. :)