Syahirah: Raya terakhir.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:59 PM | 0 Cloud(s)
Raya terakhir.

Halluu

Hari ni hari Ahad, means hari terakhir cuti beghaya. Dah 2 minggu cuti, nak cuti lagiii!!
Pak Jib! Bagi la cuti lagi untuk pekerja awam ni, hikkhok.

Tadi, Ira dengan Syak kemain suwit-suwit datang bedua naik Honda City. Kemain! haha
Then, Alia pulak sampai. Dah kata mai ghumah aku hujung-hujung cuti, makan kuih ghaye je ah. Nasib ada mak buat pecal, makan je lah. Geram dengan Syak oih. Perli aku kemain. Grrr..

Then, hoho! Adib pulak sampai dengan membe dia, nama pun aku tak tau. Kate, panggil kembar Adib je, so, nama dia Adibah. haha! Adibah tu, sentuh hape pun idak. Saba je ah. Puasa katanya. Nantak kau lahh. Sembang-sembang, tetibe la Ira tanye, Adib balik Teluk Intan ada lesen ke naik moto tuh. Jawabnye, "Lesen Agung". Aku. Alia, Ira pun tah tak paham pe benda la lesen Agung tuh. Bila tanya, katanya, lelaki je tau. Pebenda lesen agung tuh??????????? Mencari jawapan bukan dari Google.

Hari ni dah rasa macam hari buah dan sayur sedunia pulak. Depa datang makan jagung, mangga, pecal. Haha! Kat ghumah aku je ade tau.
Syak pulak kena balik awal. Kata nak jogging ape tah. Bakal ahli Sains Sukan, Macam tu le. Tinggal la Ira sensorang. haha!

Sempat snap-snap gambar. :P


Adib: Tidakk!
haha!



Hihik! Lawak lawak >_<


Syakirah Syakirin
Muka makan kamera. Macam ni ah. -..-
oke daa. bubye. esok sekolah dah wehh.
Sekian. macehh. :P

0 Comments:



Adib: Tidakk!
haha!



Hihik! Lawak lawak >_<


Syakirah Syakirin
Muka makan kamera. Macam ni ah. -..-
oke daa. bubye. esok sekolah dah wehh.
Sekian. macehh. :P