Syahirah: Raya punya cerita.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:42 PM | 0 Cloud(s)
Raya punya cerita.

assalamualaikum. 

Puasa suda habis. Raya mai dah. :D
So, start semalam, hari terakhir puasa, dah tolong ma masak. Penat woih. Dengan puasa bau rendang, menggugat iman sungguh. Yang best nya, masak kali ni bukan main banyak!
Yang special dia, tahun ni, aku yang potong paru lembu. Tiap-tiap tahun ma masak. Tapi aku tak pernah sentuh pun. Best jugak. Aku pikir aku potong peparu manusia je. Rupa dah sama dah. Masuk pulak tang Bio bab respiration. HAHA! Macam-macam valve dah jumpak.



AMARAN! Jangan muntah lepas tengok gambar ni.

















































































Heheeee :P

Habis masak+kemas rumah=tidur

Pagi raya! Sibuk sungguh laa. Pepagi dah kena siap hidang makan semua. 
Lepas sembahyang raya, mai dah sepupu dari Beruas. Sedih rasa bila teringat, kalau la aku kat tempat diorang, mak ayah takdak. Nak beraya dengan siapa laa.


Tak sempat geng bruas ni balik, sampai pulak yang dari teluk intan. 
Hwaiyaaa...

Kurang sikit dari tahun sebelumnya. Ramai tak balik lagii..
Tak tahan sampai-sampai mintak password wifi. Sabar jelahh. Tangkap gambar, lepas tu wassap-wassap tayang dekat orang-orang yg tak balik lagi tuh. Terbaek!
Habis ramai balik, tinggal orang-orang shah alam je balik lambat siket, mai pulak mamat-mamat nih. Semangat beraya sampai ke petang berbaju melayu kau!


Kemain makan sakan. hehee 
The best rasa macam fear factor punya challenge. "Makan peparu lembu" Weehu~ 
Tu dah masak tuh. Ada jugak abang tu rasa nak muntah. ye dak. haha!
Len kali makan dengan nasi impit tuh. Aku pun tadi bari 1st time rase. erk! bole laa. hewhew

Tired oredi..

Mereka lah tetamu terakhir untuk hari ni.
Adik aku si Naim tuh dah ikut balik kampung. Duduk la hang lama-lama kat sana. -.-

Kemas-kemas, malam keluar beraya rumah paktam pulak kat Stiawan.
So, total duit raya for today : RM48.00
hurm.. bolehh laaaa.. Esok, balim kampung, InsyaAllah. Duit raya! come to mama. :P


Dengan ini, aku mintak maaf kepada semua, kalau ada yg baca lah 
Halalkan segala benda yg penah bagi kat aku, Selamat Hari Raya! :)

0 Comments:





Heheeee :P

Habis masak+kemas rumah=tidur

Pagi raya! Sibuk sungguh laa. Pepagi dah kena siap hidang makan semua. 
Lepas sembahyang raya, mai dah sepupu dari Beruas. Sedih rasa bila teringat, kalau la aku kat tempat diorang, mak ayah takdak. Nak beraya dengan siapa laa.


Tak sempat geng bruas ni balik, sampai pulak yang dari teluk intan. 
Hwaiyaaa...

Kurang sikit dari tahun sebelumnya. Ramai tak balik lagii..
Tak tahan sampai-sampai mintak password wifi. Sabar jelahh. Tangkap gambar, lepas tu wassap-wassap tayang dekat orang-orang yg tak balik lagi tuh. Terbaek!
Habis ramai balik, tinggal orang-orang shah alam je balik lambat siket, mai pulak mamat-mamat nih. Semangat beraya sampai ke petang berbaju melayu kau!


Kemain makan sakan. hehee 
The best rasa macam fear factor punya challenge. "Makan peparu lembu" Weehu~ 
Tu dah masak tuh. Ada jugak abang tu rasa nak muntah. ye dak. haha!
Len kali makan dengan nasi impit tuh. Aku pun tadi bari 1st time rase. erk! bole laa. hewhew

Tired oredi..

Mereka lah tetamu terakhir untuk hari ni.
Adik aku si Naim tuh dah ikut balik kampung. Duduk la hang lama-lama kat sana. -.-

Kemas-kemas, malam keluar beraya rumah paktam pulak kat Stiawan.
So, total duit raya for today : RM48.00
hurm.. bolehh laaaa.. Esok, balim kampung, InsyaAllah. Duit raya! come to mama. :P


Dengan ini, aku mintak maaf kepada semua, kalau ada yg baca lah 
Halalkan segala benda yg penah bagi kat aku, Selamat Hari Raya! :)