Syahirah: Makan lagi!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:51 PM | 0 Cloud(s)
Makan lagi!

Alhamdulillah. Hari ni kenyang sesangat+gilagila kenyang!

Know what? Pagi tadi bangun tidur, terus cakap kat ma suruh hanta gi rumah Atul. oke. Waktu tu dah pukul 11. So, agak-agak sendiri aku bangun pukul berapa. :P
Ma kate, lepas ma dengan ayah pegi kenduri ekat sini baru ma hantar.
What?!! Kat belakang rumah ni je 2 kenduri. Mane dengan sembang-sembang lagi, makan lagi. tengok-tengok. dah pukul 12. Baru la pegi rumah Atul. Fine.

Sampai-sampai, ada Una dengan Zati. Je oke Je. Tah suke hati la nak ajak berapa ramai pun Atul kan. Janji dapat spagetti kau. ihik! Atul masak spagetti sedap kot! Boleh bukak kedai dah. Challenge aku nih. Sampai 2 pinggan la aku belasah tadi. Tapi tu kira kurang la sepinggan dari Una. >_<
Aku pun ingat nak balik la. Dah habis sembang sume kan. Dan-dan mak dia tahan ajak makan nasik pulak. Aku dah tahap tak boleh masuk dah, kena makan jugak. Una dah kata sampai nak meninggal rase. Pun bolehh. Mati kekenyangan. -..-

Then, pegi rumah zati tunggu ma dengan ayah balik kenduri kat Venice. Janji denga Asya pukul 3. Pukul 3 ma tak sampai-sampai lagi. Then, call la. Bolleh pulak time tuh ada dekat kedai Tiles. Hampehh. Lama jugak la tunggu. Sampai rumah pukul 3 lebih. Then, call Afiq suruh ambik. Ni pun nasib ada Una. Kalau tak memang ma tak bagi tumpang Afiq. Pulak mamat ni sembang macam keling. Pukul 4 lebih baru sampai rumah aku. Sabaq je lah.
Huntong la Afiq boleh bawak viva dahhh..

Ramai jugak la kat rumah Asya, kengkawan abang dia la. Kengkawan Asya? Aku, Una, Afiq, Amin, Adam. sahaja.
Layanla bihun sup, roti jala, Kuih raya bagai. Nak meletop peghut woih! -.-
Murah rezeki hari ni. Kenyangg. Malam ni, lauk dah siap ada. Pakcik yang kenduri kawin belakang rumah ni bagi lauk free. hehehh. Terbaek!

p/s: aku tak tau macam mana boleh sama kaler dengan Afiq. Dia nak marah aku pakai same kaler dengan dia. Dia nak sama dengan Asya. hahak! AKu dah pakai baju ni dari pagi okeh!

Paksa rela makan!



Tau la kaki kau putih kan Adam.haha 

Kau timbang ape Afiq? 

Tuan Tanah.Sememeh katenye.

Erkk. krik krik


Dengan tuan rumah.

Babai! Balik duluu..

Ahaha! comel comel!
Malam ni, ke Ayer Tawar pulak. Rumah paklong. winkwink ;)

0 Comments:



Paksa rela makan!



Tau la kaki kau putih kan Adam.haha 

Kau timbang ape Afiq? 

Tuan Tanah.Sememeh katenye.

Erkk. krik krik


Dengan tuan rumah.

Babai! Balik duluu..

Ahaha! comel comel!
Malam ni, ke Ayer Tawar pulak. Rumah paklong. winkwink ;)