Syahirah: kenapa lelaki suka moto?

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

2:14 PM | 0 Cloud(s)
kenapa lelaki suka moto?

Assalamualaikum!
Haluu. Lagi sekali sahur je wehh! *tetibe pulak.

Ha! Semalam ada suggestion katenya pasal "Kenapa lelaki suka motor?"
And i was like "hmmm.. oke. Lemme think why, research time ........."

Tak kesah la jenis bike yang macam mana. Dari sekapcai cup hinggi sehebat R1.
Motor jugak kan.
Dari sudut 180 darjah pandangan aku, tak semua lelaki sukakan motor.
Sebab aku tau ada lelaki yang lebih minat pasal kereta, so, pasal bike, dia letak tepi. AND perempuan pun ada jugak yang minat. More obvious to guys la kan.

1.Penyebab-penyebab peminat ni minat bike sebab dia minat lah.
2. Sebab nampak macam menarik. MACAM kot?
3. Faktor hormon. mungkin?
    Lelaki lebih hormon testosteron. Hormon ini menyebabkan sikap agresif.
    Motorcycles give people that rush that testosterone craves. See? 

This might satisfy Your demand. Hope so lah! ;)
Okeh?!

Ghaye dah dekat woih! heheee






0 Comments: