Syahirah: Beraya dengan Tempang

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:43 PM | 0 Cloud(s)
Beraya dengan Tempang

Hallluuuu..

oke. hari ni sangat memenatkan. dah berjalan sampai ke kampung tersusun batu 7. main house, Zati's! sampai jugak rumah dia dalam pukul 12. ramai juge yg dah sampai. kengkawan adik dia lah. izat!

Makan kemain sedap lah kan. haha! Habis seperiuk ayah dia masak untuk kami je.
Then until lepas zohor, start journey beraya rumah orang. Tapi, dengan kaki aku tempang sebelah. Sadis. :'(
Rumah zati>Fizi's>Nani's>Madiah's>Nadiah's>Zati's back!

madiah kecik!
Jauh pun jauhlah. Asal jumpa jugak kengkawan. erk!
makanan pun macam-macam masuk. Sampai rumah last, rumah zati, aku cek kaki aku rupanya ada haiwan yg gigit. Ergh! Nak cabut tu, meraung jugak la. Sampai depa kata menjerit macam nak beranak. eh! Sakit siaa.
Aku ingatkan sakit sebab terlanggar kerusi sehari sebelum raya tuh, tapi awat effect dia lambat sangat? -..-



Tempang of the year -..-''

0 Comments:



madiah kecik!
Jauh pun jauhlah. Asal jumpa jugak kengkawan. erk!
makanan pun macam-macam masuk. Sampai rumah last, rumah zati, aku cek kaki aku rupanya ada haiwan yg gigit. Ergh! Nak cabut tu, meraung jugak la. Sampai depa kata menjerit macam nak beranak. eh! Sakit siaa.
Aku ingatkan sakit sebab terlanggar kerusi sehari sebelum raya tuh, tapi awat effect dia lambat sangat? -..-



Tempang of the year -..-''