Syahirah: Ghayaaaaa..

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

3:52 PM | 0 Cloud(s)
Ghayaaaaa..

heyya. Assalamualaikum.
Hari ni kira dah masuk 10 hari terakhir ramadhan rite. 
Sekejap ja dah sebulan. Dah nak raya. 2 minggu lepas tu, dah trial SPM.
Kira-kira dari sekarang tinggal lagi sebulan. fuhh! Masa.. Masa..
Esok exam lagi. exam.. exam..exam...
Tahun ni semangat nak raya tak berapa nak ada. bosan jee.
Tapi, dalam tak semangat tuh, baju raya beli dahh.
This one

 OR this one?

Nak tau tunggu raya nanti. haha!
Bab maaakaannnaaann, pulak, semangat membuak-buak. Dalam bulan posa ni ja rasa macam-macam dah aku buat. Hari ni, cheezy wedges+kek batik. InsyaAllah.
Memang terlioq aku la ni. Perut dah dendangdendut lapaqq! Sabaq husna. Sabaq.
Hah. Semalam fesbuk, twider dok penuh dengan PLKN. 
Aku salah sorang yang dapat. Tanya cikgu haritu, 2 Ogos baru keluar result orang-orang yang terpilih nih. Tapi aku ni sah-sah la kot dapat. Tah dapat ceruk mana la nanti. Ayah dok kata pi la Sabah ka Sarawak. Thats some crazy idea. Jangan la doa tu termakbul. huhuk

Ni pun penat pusing cari baju adik-adik yg jongos tuh. Payah betui nak cari baju. banyak songeh. -...-  berapa kali dah kena marah. HAHA!
So now, the chef gonna make some noise!
 jom masak untuk berbuka. chauchinchow. 

0 Comments: