Syahirah: fasting fever.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

1:14 PM | 0 Cloud(s)
fasting fever.

Hari ni dah masuk hari ke-4 puasa. dan nak ucap la Selamat bpuasa dekat sape-sape yang baca blog aku ni hah. Dan aku dah TERponteng 2 hari. Demam punya pasal. Tak tau kali ni demam teruk sangat. Tapi, aku memang tiap kali demam teruk. Dah jarang sangat sakit, bila sekali kena, dendam habis virus ni kat badan aku. Antibodi pun dah tak larat nak lawan. Ni gara-gara dayah la bersin kuat-kuat. Luaskan kuasa virus nya. Hampeh! Aku yg demam. 
Semalam nyaris aku tak KO lepas makan ubat, TERminum Nescafe. Ni gara-gara tak tahan tengok nescafe sejuk je duduk dalam fridge. Siap showoff lagi dekat skype dengan Danial layan nescafe. hihi. Aku benci makan ubat keh. Kalau pil tu lagilah. hergh! 
Hari ni badan masih tak sihat. Sakit+lenguh+lapar+macam-macam lagi la. Mata pedih kot. Badan panas. Allah uji hambanya tanda Allah rindukan rintihan kita. Baru demam sikit, merungut macam-macam. InsyaAllah tak lama lagi baik. Husna kan kuat. 
Awak awak, saya janji dgn tangan kanan saya, saya akan makan ubat. *ala-ala gewdix!
Pray for my health ya! 

Labels: , ,

0 Comments: