Syahirah: date out.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

2:08 AM | 0 Cloud(s)
date out.


assalamualaikum

12 noon, aku sampai dekat AEON dengan ira. 
Then, pegi cari Danial. peduli hape aku kau tak suke nama tu kan
dan terus jalan mencari hala tuju untuk menghilangkan haus. Aku datang lambat, aku pulak haus. erk! Dapat la pegi CoolBlog. Seminggu sekali tak dapat tak sah!
dan berjalanlah kami bertiga mencari haluan untuk mengisi perut yang berapping, breakdance bagai. 



We decide to go Suki Pedas? yekot nama dia. Quite affordable. Tak semahal Johny's.
RM 29.90 untuk pakej 2 orang. Tapi makanan dia macam ni ha! 



Makan saje dekat 3 jam. Sampai nak muntah kekenyangan. Total, RM 38.20. uupps!
Seterusnya.. solat!
then, photoboothing. cam hape tah gamba dye. -.-''
Masuk AEON market beli cekedis. Aku beli cadbury je. Ira siap berquaker oat, biskut oat dan susu. Sihat singguh makanan dia kan?
habis beli-beli, tengok-tengok semua, pegi Watson pulak. Aku boring lepak dengan Danial. 
Masuk news, dan bila keluar, fuh! Boleh kena heart attack aku.
Fizi datang. Gila kau tak tekejut. =.=''
So, tindakan refleks aku, aku lari. haha! Sori la ye. Wa taktau nak sembang ape.

Then, dekat pukul 5, kami bertiga kembali lepak sembang-sembang bagai.
Then, 5.30 petang, time to go back! 

huh. what a tiring day. Balik rumah dapat pulak terhidang nasi ayam atas meja.
 Lalu nak tengok je? 
Dan aku punya berharap Danial bagi gambar. 
Fuhh! Sekali Cerita sadis dia story. Memory card crash. Hilang gambar semua.
Nak nangis pun tak guna. So, redha jela. Ada hikmah kot hilang semua gambar tu. 
Sambung lagi malam ni mak aku suruh tolong adik sedara ni siapkan folio benda tah. 
Form 1 nowadays, tak macam dulu. PBS bapak susah la. *menyusahkan.
Tanpa rela dan secara paksaan aku pun buat lah.
 Ape ye patut aku claim kat budak nih? hurmm..
Settle print out semua pukul 1.30 PAGI.

And aku lupa balik dari petang tadi aku tak mandi lagi.
Sebab aku wangi, tu pasal aku lupa aku tak mandi lagi.
kuangkuangkuang.  
lawa kamera ye? -.-





sekian. wassalam.


0 Comments: