Syahirah: Cikgu Hakimah!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:35 AM | 0 Cloud(s)
Cikgu Hakimah!


Hari ni hari terakhir Jumaat sebelum PRU 13. oke takdak kena mengena.
Hari ni hari terakhir cikgu Hakimah masuk kelas 5sains. Ganti cikgu Rossuriawani yg cuti bersalin. 

Ingat masa mula-2 cikgu ni masuk kelas. Tengok macam oke je. Then, dia start mengajar. Mak aihh. Tak boleh orang bersuara sikit pun. Mesti dia "shushh!" Wow! A lil' bit shock!
Nak tanya pun tak boleh waktu dia tengah explain. Maklumlah, ada sorang kawan aku ni, keghairahan untuk bertanya tak boleh di sekat. Kalau sikit tak faham, dan-dan tu jugak nak jerit tanya cikgu tuh. HAHA! Serves you right. :P

Tapi lama-lama, kami boleh ikut rentak dia. Oke laa. Tuptup. Dah bulan 5. Cikgu ros pun nak masuk balik. 
Dari semalam lagi cikgu Hakimah dah gitau, hari ni jangan balik terus. Tunggu dalam kelas nak tangkap-2 gambar. Haha. Harus ditungguu~





We Will Miss U Teacher!! 

0 Comments: