Syahirah: Aku, dia, Mereka

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

8:14 PM | 0 Cloud(s)
Aku, dia, Mereka

Hello world! Sehari lagi.. Dalam penantian..
tuutt..tutt.. 
HAHA

Hari ni punya cerita. hurmm..
Petang tadi, before go to tuition, aku, alia, erin saje nak lepak-lepak kat KFC jap. Alaa..
Bukan selalu. Asalnya, Iskandar la kate nak treat. Then, dia ada apa tah. So, kami pegi jela without him. Kalau dia ada pun takdak apa yg beza pun. Dia adalah manusia yg sangat membosankan. Sembang dengan dia macam sembang dengan dinding kayu batu yg tak ada respon. Buat aku menyampah gila dekat dia. Opps! Maaf yaa kawan..






Jadi, bila fikir-fikir budak-budak asrama mesti balik. otomatik terus contact di Adib Rahman nih yg dari tahun lepas kata nak jumpa lepak-lepak tapi sampai sekarang tak jumpa-jumpa. Last jumpa waktu form 3. Memang best la kawan dengan dia nih. haha! "Sayangggg." uwekk!


Macam aku syok sendiri pulak dalam gamba nih.
Suka hati kau  la adib oii..




ehh jap!! Ada sorang lagi! 
Ni memang "BFF" sampai bila-bila. huhu
Datang jugak rupanya. Ingat tak datang dah. :P


See makanan yg habis depan tuh. 
Bersepah gila!

Sampailah pukul 4 kami sembang-sembang-sembang, time to tuition!
Hehe. NA same kaler baju dengan kita laa! *Perasan -.-



Kepada Amar Daniel b. Mat Shaid ☜(ˆ▽ˆ) *betul ke ejaan?
Aku ucapkan Selamat Hari Lahir ke-17!
Hadiah takdak la ye.Mana class aku bagikan. :P
Semoga dikurniakan iman yang sempurna,

akhlak yang terpuji,

pekerti yang mulia,

umur yang bermanafaat,

rezeki yang halal,

ilmu yang berguna,

jodoh yang membahagiakan,

hidup yang dirahmati di dunia dan akhirat.

Jangan lupa pakai seluar panjang tau kalau datang rumah aku. :D


Sori la mar. Pic ni je yg ada dalam simpanan aku. lalala~

Rajin-rajin singgah blog aku yee. ≧◠◡◠≦✌


0 Comments: