Syahirah: Aku Bosan.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:28 AM | 0 Cloud(s)
Aku Bosan.


Aku menaip kerana aku bosan.
Tiada kerja yang hendak aku lakukan.
Tak bermakna aku tiada kerja nak dibuat.
Aku bosan!

Seharusnyalah calon spm macam aku ni ada kerja sepatutnya. Tapi bila virus M datang, semua benda tak jalan. Macam lah aku sorang yang macam nih. -.-

Sekarang ni musim pilihan raya. Tapi keadaan dah macam nak raya betul! Sakan sungguh. Best la jugak. 4 ke 5 tahun sekali dapat rasa. Papepun, tahun ni baru betul-2 aku faham ape tu pilihan raya. Dulu kali terakhir orang semua pergi mengundi waktu form 1 mungkin? Duduk asrama lagipun. Tak tau apa sangat lah.
Aku faham buat masa ni, belum tentu dapat pi mengundi lagi. 4 tahun akan datang, InsyaAllah.. Baru dapat mengundi. 

Untuk para pengundi yang bakal mengundi tuh, tolonglah undi para pemimpin yg adil, dan mampu lakukan amanah yang dipertanggungjawabkan. Ini melibatkan masa depan kami! Hangpa pilih pemimpin yang tak boleh pakai, kami jadi mangsa. Depa main tipu, depa tak rasa. Anak depa pi hantaq luaq negara even tak pandai mana pun. Memang aku marah. For example lah, kami ni dah blajaq dari darjah 1 semua dalam BI. Bila naik form 4 tukaq BM. Menyusahkan betoi lah. Ini memang aku xpuaih hati.


Pangkah! Pangkah!
Ini kalilah! Ubah! :P

0 Comments: