Syahirah: Peringatan!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:27 AM | 0 Cloud(s)
Peringatan!


Haihai! This week, banyak sangat peringatan dari semua cikgu-cikgu. Pasal apa? Pasal masa depan. Semua orang nak masuk U. Semua ke? Papejelah. Tapi, yg pasti aku nak lah jugak kan. Tapi, U yg macam mana? Di sponsor, or buat pinjaman, or semua pakai duit sendiri. Bapak kau kaya nak tanggung? -.-
Konklusinya, kena buat yg TERRRbaik utk SPM.

Then, peringatan dari facebook. Quite good la fb ni. Ada je yg mengingatkan. Selalu keluar dekat wall

See? Kat sini kita kena ingat, kita sebagai umat Rasulullah, hidup tak macam umat-umat nabi yg lain. Hidup ni singkat. Hargailah.


Ada satu lagi. Untuk yg jarang-jarang senyum, ada mesej dari Abg Raja Shamri. :)




0 Comments: