Syahirah: Cross-Country *kononnyee

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

1:59 PM | 1 Cloud(s)
Cross-Country *kononnyee

Haluu!

Hwaiiyaa. Tahun ni tak ong oo. Canne la tahun last boleh kecundang. Tak pernah aku pitam tengah jalan waktu merentas desa. Tak makan punya pasai la nih. 
Tapi kalau tak pitam pun paling tidak dapat la aku sampai sekolah jalan kaki sendiri. Tak dak la naik Savvy cikgu Nazem tuh. Pergh!

Kalau ikutkan, aku la pompuan first sampai sekolah. Kalah tiqah fauzee. HEHE
Tuah tetap Bertuah! Kongsi tempat daa sama Kasturi. 
Takpe, Tuah kan 5 bersaudara. Saudara selamanya~ haha!

This year, Tuah juara utk merentas desa. Well, see the captain laahh. 


Dah macam kanak-kanak riang. We are the leader. Aduhh. 
Tal patut sungguh mereka melantik aku. 
Aku tak dapat nak sumbang pape kat rumah aku. Wakil si Tulang ni pun takpe la kan. 


Minah ni penat-penat pun, tudung kena 'kon' okeh! Asal boleh je kau una oii..


Ni muka penat tahap gaban kot. haha! Teringat kat Top 10 dia lah tuu. 
Menung punya menung, lalu jugak Top 10 dia depan kelas tadi. Untung lahh. :P

Kelas hari ni sangat lah membosankan. 10 orang je yg datang. Mentang-2 asrama balik, alasan korang eh taknak datang. Suka hati lah. Asal korang bahagia..

Typed by:

1 Comments:

Blogger Aliah Safra said...

cross country yg memenatkan..hihi