Syahirah: ape tah.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

9:19 PM | 0 Cloud(s)
ape tah.


Aku rindu sangat nak menaip atas papan kekunci komputer ribaku ni. *Amboi ayat! Hehe. Aku sangatlah sibuk dalam beberapa minggu ni. Kalah PM tau! Hari-hari ade saje benda nak kena buat. Sampaikan Kerja sekolah pun tak sempat siap. Teruk kan. Tapi, apa boleh buat. Cikgu-cikgu haruslah faham keadaan kami yang sangat lah sibuk dan penat ni. *Bab merungut nombor 1!
Tak banyak aku nak cerita dan nak taip. Ada banyak lagi kerja menanti. Hanya ingin lepaskan rindu menaip atas papan kekunci ni. Sampai di agenda seterusnya nanti. Assalamualaikum. *Titik bertindih+Tutup kurungan= :)


Muka sangat penat balik koko.

0 Comments: