Syahirah: Rindu bertamu di Teluk Batik. eh?

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:59 PM | 0 Cloud(s)
Rindu bertamu di Teluk Batik. eh?

Well heloo world! *sound happy huh? yeah! 

Minggu lepas, cuti kan? So, dapat la hangout dgn member-2 skola rendah. Ade yg hari-2 jumpe even dah masuk alam sekolah menengah. Ade jugak yg memang tak jumpe dah lepas habis skolah rendah. Macam mane pun, Alhamdulliah. Kami dapat berkumpul balik wlaupun tak semua dapat datang. Aku la yg jadi host. Plan aku nak pegi stimbot. Last minute, tukar plan. Bidin punye idea. Jom ber-picnic di TB. Memang aku tak setuju awal tuh. Gile kau! tak nak jadi macam 2tahun lepas. pernah jugak kitorng gi buat kat TB. Serabut giler! Makanan tak cukup. Budak-2 lagi time tuh kan. Then, kali ni, semua dah sedia, ada yg bawak ayam, jagung semua lah nak bakar-2. Memang happening.
Wah! Panjaaaannggg nyee aku tulis. 

Sampai 2 kali hujan. Cadang tak nak mandi laut. tapi 
See? BBQ time!


Ayam bakar pun adee.


Jagung bakaq! kau hado?

We girls kembali bersatu. haha


Dan ada jugak tetamu yg tah dari mana mai tak tau. Bukan budak skola kami.


Abaiikaannn....

So, scroll ke bawah untuk lihat lagi gambar.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






Kasi pijak sama alipp!

Tulang belakang. Takde diorang, xjalan la plan



We'll friends till die



Ni prank depa kenakan aku. Memang kenangan sangat!

Aku harap, lepas ni dapat lah bekumpul ramai-2. Rinduu sangat-sangat kat korang!


by me,

0 Comments:



See? BBQ time!


Ayam bakar pun adee.


Jagung bakaq! kau hado?

We girls kembali bersatu. haha


Dan ada jugak tetamu yg tah dari mana mai tak tau. Bukan budak skola kami.


Abaiikaannn....

So, scroll ke bawah untuk lihat lagi gambar.
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-






Kasi pijak sama alipp!

Tulang belakang. Takde diorang, xjalan la plan



We'll friends till die



Ni prank depa kenakan aku. Memang kenangan sangat!

Aku harap, lepas ni dapat lah bekumpul ramai-2. Rinduu sangat-sangat kat korang!


by me,