Syahirah: Kehidupan yg semakin sibuk.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

9:48 PM | 0 Cloud(s)
Kehidupan yg semakin sibuk.


Laa.. dah masuk bulan 3 dah rupenye. Lagi bape bulan nak yes pi em nihh.. Semakin cuak! dah dah dah. jangan over sangat. tett..

Sekarang ni, sminggu 7 hari pun rase macam tak cukup. sikit sangat 7 hari tuh. Knape la tak 10 hari seminggu ke, brape ke. Ni tengok tengok, dah sabtu balik. Ulang-2 yg tu jugak. 

Hari-hari, aku ulang aktiviti yg same je. Pegi skolah, balik skolah. Tusyen, kelas tambahan. Sampai rumah, bukak buku kejap, tido. Pegi skolah balik. Ulang ulang dan ulang lagi. Masa banyak dihabiskan dekat sekolah, tempat tusyen. Ape aku buat kat rumah pun tak tau dah. Terbukti tidur je bile kat rumah. Adess..

Tahun depan bile dah tak sekolah, aku tak tau la ape nak buat. haha. Poyo je nak pikir tahun depan punye hal. Go with the flow je lahh..

Okeh. Cao cin cau!! ;)

Typed by,
SYIRO

0 Comments: