Syahirah: Sad Story.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:21 PM | 0 Cloud(s)
Sad Story.

Petang semalam, aku terbaca status Afizi Azeri. Dia ni memang hal-2 eksiden dia tau dulu. Dia kata Ashraf Haisham (Ap) dengan Fakhrul Faiz accident jatuh moto. Aku ingat  tak lah teruk. Mungkin macam Hage haritu. Tapi sangkaan meleset. Fizi kate dia eksiden teruk. Cikgu Hazlisham bagi tau yang tangan dia hampir putus. Aku harap dapat diselamatkan. Malam tadi, dia dibawa ke Hospital Bainun, Ipoh untuk pembedahan.
Syairah call aku pagi tadi, dia tanya pasal eksiden ni. Then, dia bukak FB kate tangan kiri Ap dah selamat dibedah dan dipotong. 

Aku sendiri tak tau kenapa tiba-2 aku sebak. Even aku tak rapat dengan dia, sebagai kawan aku turut simpati. Rase baru je Jumaat minggu lepas tengok dia oke je. Itu ujian dari Allah buat dia. Tuhan akan menguji hamba-hambanya dan Dia tahu hambanya mampu hadapi dugaan tu. Semoga kau tabah Ap. Kami sentiasa mendoakan kau..   



   
Sumber: Cikgu Hazlisham


0 Comments: