Syahirah: the tempang.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:30 PM | 0 Cloud(s)
the tempang.

2012 dah nak melabuhkan tirai. Cepat siot mase skang nih. Time-2 cuti ni jugak kaki aku buat hal. Tah pasaipa aku pun tak tau. Bangun-2 pagi tadi, kaki aku memang sakit nak jejak lantai. Dah la aku jadi si tempang lagi. Buat kali ke dua dalam tahun ni. Memang sakit tak terhingga. Tapi tak lah seterok orang patah kaki. ==''
Awal tahun hari tu kaki kiri. Ni pulak kaki kanan. Memang dah kena badi Mira panggil aku tempang. Terbukti kata-2 itu adalah satu doa.

First Accident with my bed.
Cilakoss.. -..- 


Secong accident. Dont know the initial cause. T_T 
Dah dua kali kena. Jadi lepas ni kena lebih berhati-hati dalam setiap langkah. Tak lama lagi baik lah ni. Tunggu mase je. Wahai kakiku, maafkan aku kerana mencederakan mu.

Budak Tempang,

0 Comments:




First Accident with my bed.
Cilakoss.. -..- 


Secong accident. Dont know the initial cause. T_T 
Dah dua kali kena. Jadi lepas ni kena lebih berhati-hati dalam setiap langkah. Tak lama lagi baik lah ni. Tunggu mase je. Wahai kakiku, maafkan aku kerana mencederakan mu.

Budak Tempang,