Syahirah: Kitchen is my Territorry. Beware!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

3:11 PM | 0 Cloud(s)
Kitchen is my Territorry. Beware!

Haihai Haluu!

Huh! Penat kemas dapur tadi. Entah sejak bila aku pun tak tau aku suka sangat duduk kat dapur. Pantang tengok sinki tu penuh dengan pinggan, memang aku bising. And terus tanye "Sapa yang makan tak reti nak basuh pinggan nih. Sumbat satgi dengan pinggan baru tau!" Don't know how it happened. Spontaniously aku akan cakap macam tuh. Adik-2 aku akan jadi mangsa. Sapa suruh hangpa tak reti basuh pinggan mangkuk cawan sendiri. 

Kalau dulu, mak aku suruh tolong masak bukan main malas gila plusplus. Sanggup aku duduk tengok tv je. Atas paksaan tanpa rela, aku pun pegi jugak la. Tak tolong pun, tolong tengok mak aku masak pun jadila. Tapi sekarang dah addicted dengan dapur. Kalau bab makan laju. Ni salah satu sebab aku tak boleh duduk kat rumah je time cuti. Makin gemuk ade lah. Nak makan, masak sendiri. Tak reti, mintak pakcik Google je tologn carikan resipi. Senang dan mudah! Sayang pakcik Google! muahmuah 



For now, aku terfikir kalau aku ade rumah sendiri nanti, dream kitchen aku macam ni.
Tak semesti tunggu aku dah kawin. Nak jugak ada rumah sendiri. Duduk bujang. Best kot!
Not so big, just simple.
Beware. Buat sepah lepas aku kemas, get out from my kitchen!
Macam kitchen hell tuh. Ganas siot!

Next Master Chef will-be :D

0 Comments: