Syahirah: Hari angkut buku.

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:31 AM | 0 Cloud(s)
Hari angkut buku.

Yo wassap wassap. Ehem ehem.
Assalamualaikum wahai dunia blog ku yg sunyi sepi gelap dan berbagai lagi lah.

Lame aku pegi holiday. oke tipu. 3 hari je. Later later lah story. Ni pun semalam pukul 9 baru sampai rumah. Teringat pulak hari ni kena antaq buku teks. Bak ang banyok siott!
Alang-2 pi beli skali teruih la. Nak ambik buku teks tu tadi pun bukan main kena berebut dalam bilik boss tu tadi. Parah parah..

Dah hanata sume buku teks form 4 dapat puak form 5 punye. Tebal 2 kali ganda kau. Dengan buku-2 rujukan ambik dari kak fatin fakhira. Buku-2 tulis baru beli. Tahun depan memang mengadap buku jelah kau husna oi. Jangan nak mengadap mukabuku biru tu dah. Benda tu pun tak lalu nak tengok hang gamaknye.

SPM pun dah dekat. Tai kalau ikut mazhab cikgu Nazem, "Sesungguhnya SPM itu masih jauh kalau dikira dengan saat." Memang lah cikgu oi...

Balik je rumah, bilik bukan main besepah tak sempat kemas. Mata dah ngantok. 
Katil memanggil-manggil. Goodnight!


Blog ni rindu kan gamba aku ni. Aku tauu. 
Goyos nak poyos je. hihi

Adios!


0 Comments: