Syahirah: Aeon Sri Manjung Dibuka!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

8:23 PM | 0 Cloud(s)
Aeon Sri Manjung Dibuka!




hoyeah!  Akhirnya, siap jugak mall yg besar tu kat Manjung. 
Aku kira dekat 10 jugak la Hypermarket ade dalam manjung nih. Kalah ipoh wehh.
Tapi dengar-2 cerita lepas aeon ni dibukak semalam, Tesco Billion etc. sume lengang takde orang. Untung la pekerja-2 sume boleh tido. haha

Aku pun tak cadang jugak nak pegi melawat aeon tuh. Tapi alang-2 lepas aku tusyen takde buat ape, aku pun merayap je lah dengan member-2 aku.
Mr H pun ade. Haha. Tapi tak sempat nak sembang lame-2. Makan pun tadi duduk jauh-2.
Sadis betul.

Semalam aku dah tak sedap badan, rase nak demam. Hari ni pergi jugak bejalan. Balik-2 tadi terus demam. Apelah nasib. Dua bulan berturut-2 demamnye.



Aish, jalan dengan depa nih memang gila. Pusing sane, pusing sini. 
Tapi diorang jugak yang tunjuk tempat-2 kat situ. Maklumlah, depa ni pelawat kira terawal la jugak. Dah ronda dulu awai-2. Naseb la tadi tak sesat. Sebab ade diorang.
Memang besar lah Aeon nih.


 Tak sangke dah ja;an dari hujung ke hujung. Jauh tuh..


Lepas jalan punye jalan, perut pun lapar. So, kitorang pilih nak makan kat Pizza Hut.
Dan-2 pulak si Black ni keje sini. Nasib la member. Senang sikit nak order-2 tadi. 
Untung laahh. hehe

Paham-2 la kalau tempat baru, ramai la nak pegi kan. Jumpe pulak ramai budak SMKBS. Adehh. Kami pun nyorok-2 la jugak. Dengan cikgu-2 pun ade jumpe. 


Depan pokok krismes. Kiut je kan badut belakang tuh. hehe
till now then. Nak siap kan keje Fizik. Esok naye kena perli dgn ckgu Ishak.

With love,

0 Comments: