Syahirah: Serabutlah!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

4:29 PM | 0 Cloud(s)
Serabutlah!


Haihai! Ahad yang bosan. Bosan pun tak bemaksud aku takde keje berfaedah nak dibuat. Tah kenapa hari-2 yang mendatang ni aku rasa sangat runsing.
Kadang-kadang, aku sendiri tak faham dengan diri aku sendiri. 
Hati kata lain, mulut kata lain. Fikir yang lain, mintak yang lain.

Cuti dah start seminggu yang lepas. Tapi aku masih duduk di rumah.
Dalam perancangan, aku akan ke tuisyen. Argh! 
Sedar la sikit result kau bukan bagus sangat sampai kau nak goyang kaki duduk kat rumah  
tak pun pergi merayap dengan kengkawan tak tentu pasal.
Mesti lah kena isi dengan sesuatu yang bagus. Mana kau pergi, ilmu jangan tinggal. 
Pesan mak takkan aku lupa. 
Tapi sape tak nak pergi lepak dengan kawan-kawan time cuti ni. 
Rindu dengan diorang *sobsob. Bila mau keluar tak tau.
Duit pulak nak masyuk dari mana pulak. Nak cari kerja lah mamaa T0T
Serabutlah!

Nak bukak buku bila ada kat rumah memang impossible. Bosan nak mamp** lah bace buku sensorang. Ape la aku dah buat sampai jadi macam ni. Tension sebab bosan. =_=''

Hobi memasak aku dah lama ditinggalkan. Atas sebab kewangan. 
Aku ni dah la jenis kedekut dan malas nak mintak. Nak mintak duit kat ayah nak beli barang masak, malas sesangat. Payah nau nak bukak mulut. 
Last-last pakai duit sendiri. Pokai lah aku!!
So then, just forget to heat the oven anymore.
Tapi teringin je bila tengok kat kedai. Nak beli, fikir balik, aku boleh buat sendiri..
Lagi serabut!

0 Comments: