Syahirah: semangat

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:08 PM | 0 Cloud(s)
semangat

Assalamualaikum pembuka bicara.

Semangat Exam

Exam selaras 2 dah habis. Sekarang, tunggu result. Dapat-2 pergh! Memang 'terbaekk' wokk! Padah tak baca buku. Dapat dekat cikgu Mior, pedih menusuk kalbu kata-2 beliau akibat keputusan yang amat teruk itu.

Balik rumah,aku pun muhasabah diri sikit. Tak pernah-2 aku buat melainkan kalau pergi jem motivasi. Tu lain cerita lah. Sampai nangis-2 aku dibuatnya. Jarang tau aku nak nangis. Ha! Teringat mak aku pernah cerita, dulu time aku baru keluar dari perut mak aku, aku tak menangis. Ingatkan aku bisu. Tapi yang lawak nye, baby yang comel bernama syahirah al husna tuh just bunyi "trrr..trrr.." Mungkin sebab tu sampai sekarang aku payah nak nangis kot.
Oke lari tajuk.

Jadi, lepas ni tinggal satu je peperiksaan. HUHU "Peperiksaan Hujung Tahun"
Gila kau! OKE aku tahu. Banyak nak kena backup balik.

Semangat Puasa

Puasa tinggal lagi seminggu je. Cepat sungguh masa berlalu. Memang tersangat cepat. Dunia akhir zaman. Tahun ni memang aku semangat nak puasa. Terasa nak diet pulak. Ramai sangat orang tegur aku dah 'gemuk'. HEHE
Tapi faham-2 jelah. Perempuan tak dapat nak puasa penuh. Nak buat macam mana kan..

Semangat Raya!

Rumah aku minggu ni memang bersepah tahap 4 bintang dah. Bukan lawa ye. Sedang beroperasi mengubah perabot. Ni semua mak aku yang plan. Jadi, kami sebagai anak-2 ikut jelahh. Asalkan lawa sudah. Mak jadi designer rumah pulak. Macam-2 lahh. Kuih raya tahun ni rasenye buat kat kedai jelah. HAHA
Ni ragam adik-2 aku bila mak aku suruh cabut bunga-2 yg ada kat rumah tuh.

Nak jadi Harry Potter lah kononnye tuhh..

Oh my!!gewwdixx

Peace! Ni bunge tuk akak tersayang. hahax!
OKeh. InsyaAllah esok nak pergi Ipoh shopping-2! HEHE
Mesti ramai orang kan. Haduih.. Kami ikot cakap mak ayah jee..
Layann..

"Ya Allah, penuhkan bahagian ku dengan keberkatan dan mudahkan bagi ku menuju ke arah kebaikan. Jangan kau jauhkan aku daripada ketenteraman kebaikan, wahai pemberi petunjuk kepada kebenaran."

0 Comments:



Nak jadi Harry Potter lah kononnye tuhh..

Oh my!!gewwdixx

Peace! Ni bunge tuk akak tersayang. hahax!
OKeh. InsyaAllah esok nak pergi Ipoh shopping-2! HEHE
Mesti ramai orang kan. Haduih.. Kami ikot cakap mak ayah jee..
Layann..

"Ya Allah, penuhkan bahagian ku dengan keberkatan dan mudahkan bagi ku menuju ke arah kebaikan. Jangan kau jauhkan aku daripada ketenteraman kebaikan, wahai pemberi petunjuk kepada kebenaran."