Syahirah: Depressed Situation

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

2:05 PM | 0 Cloud(s)
Depressed Situation

Assalamualaikum.

This was happen to me yesterday which is the last day of July 2012.

Petang tu, aku tengah baca-2 nak buat revision lah konon nya petang tuh. Sampai tertidur aku dibuatnya. Tetibe, adik aku ketuk pintu bilik. Punya la kuat macam nak pecah pintu tuh. Aku ingatkan ape, rupenye ada orang call. Adik aku kata tu kawan aku. Aku takde lah fikir something yg aneh.

Then, aku dengan mengantuk-2 tuh, pegi lah angkat. Rupanya, tu bukan kawan aku. Even aku kenal pun tak! Entah siapa aku pun tak tahu. HE just called himself as 'Pakcik ...'.
Otak aku dah fikir bukan-2 dah. Siapa dia nih? Mane dapat number fon nih? Fon rumah pulak tuh. 
Macam-2 dah belegar-3 kat dalam otak aku. Kemudian, dia tanya kenal tak sorang Minah ni. Aku memang tak kenal. Even dengar nama tu pun tak pernah. Mulalah hati ni takut je rasa, 
Cerita punya cerita, lagi buat aku takut. Kenapa ada lelaki yang macam tu kat dunia ni? Dalam bulan puasa nih, ada jugak manusia yang BODOH macam tu. 

Should a girl give something that supposed to be to a guy that she even know? Isn't it a relly Shitty Dumpfull decision? I didnt meant to aggravate the girl, but cant she think the future effect. Even if she desperate for money, how can you mortgage your dignity. 

Lelaki, kalau iman dah takde, ikutkan nafsu yang satu tu tanpa memikirkan kewarasan akal, macam-2 boleh jadi. Tak ke kau fikirkan pasal family kau? Dah buat, baru nak menyesal. Sudah lahh. Jantan tak guna macam kau patut tembak mati campak ke laut je. Maaf kalau penulisan aku ni ayat agak biadap. Tapi tulah hakikat. Siapa-2 je akan marah kalau benda ni jadi dekat diorang. 

Semalam lepas habis conversation tuh. aku tak tahu kenapa aku tiba-2 menggigil dan aku just fikir dekat siapa aku nak luahkan. The only one friend Izzati, u're my savior. You akways cam make me cool down. I cant handle it myself. Plus,the only I was think about exam today. 

Sampai sekarang aku masih fikirkan hal ni. Betul ke cerita tu atau rekaan semata-2 dari manusia yg tak ku kenali. Maybe got something bad plan to impose me? Only Allah knows it.. 
Perempuan, jagalah diri anda sebaik mungkin.


0 Comments: