Syahirah: Terawih :)

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:08 AM | 0 Cloud(s)
Terawih :)



Hari ni, hari ke-2 terawih.
Tadi, aku pegi solat terawih kat Masjid yg dekat dengan umah aku nih. Punya la ramai time solat Isya'.
Saf full weh! Terawih pun sama jugak. Tapi, sampai rakaat ke-8 je lah. Lepas 8, saf perempuan yang depan sekali tu pun tak penuh. Pelik kejap. Lelaki yang tadi penuh sangat, tinggal separuh je.

Tapi, hari ni kan, memang ramai dari yang biasa.Maybe, ade yang balik kampung kot. Memang best lah. Tahun lepas masjid takde ekon(air-cond) tapi tahun nie ade. HEHE
Sejukk! Imam tadi bace surah pendek-2 jea. Laju pulak tuh. Imam muda la katekan. HOHO

Dekat bazaar tadi pun sama. Lagi ramai rasenye dari pasar minggu pagi Sabtu.
Budak-2 asrama pun ade jugak aku jumpe. Buat tak kenal jee.. HEHE
Tengok la video mathluthfi yang terbaru. Best! Dapat mesej yang cuba disampaikan?


Kbye! Assalamualaikum :)

0 Comments: