Syahirah: Tajuk ape ek??

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:11 AM | 0 Cloud(s)
Tajuk ape ek??

Helo. asalamualikum. :)

Sesungguhnya, minggu lepas adalah minggu yg paling malas. Balik sekolah je, mandi-2 solat dan gedebush! Tidur. Itu je keje aku sebab puase ganti+nazar tahun lepas. Terok gila! Dah masuk Syaaban baru ganti.kui-3
Minggu ni, taktau la apa cerita. Mesti dapatkan spirit nak study nih! Plan next week pulak macam akan busy jer dengan aktiviti sekolah. Hurm.. Tengok lah macam mane nanti.
Memandangkan aku takde tajuk spesifik kat sini, aku main taip je ape yg ade dalam kepalehotak aku nih.
*Gune ayat cikgu BM aku. winkwink *^_^*

Jumaat ni, hari Mesra besama IbuBapa cikgu aku cakap. Mesra lah kannn~  Hopefully mak dengan ayah tak bebel-2 dah. Yayayaya~ Aku tahu untuk kebaikan jugak, tapi dah tak larat nak dengaq dah. Pause sat noo bebel-2 tuhh..
By da way, Spain dah menang semalam. Aku memang penyokong Spain sangatlah gumbira gilak! Sampai nak pegi sekolah tadi pun nak senyum jee. Memang semangat la citenye. :))

Ha! Sabtu haritu, Aku pegi saje-2 nak melawat budak-2 asrama. Nak tengok karnival yg diorang buat tuh. Memang best la! Tapi tepakse balik awal. Haishh.. Tapi yg lagi best, membe aku dari jauh ni pun datang gak. Almaklumlah budak Slim lah katekan.


Nak jugak aku habaq mai kat sini, hepi belated besday ye cik yah! Nak sambut time tarikh betul, 24.6.2012 hang tak balik pulak. hadiah lain kali. *ukeh aku dah merapu pulak.. 
Sebab kena balik awal, nak pegi Ipoh! Sebab lagi? Kenduri kawen. Makan free tuhh. Sape taknak kan. Itu tak kesah sangat lah. Yang aku nak pegi sangat kat UTP nih. Ade karnival Mahabbah IKIM. Dapat pulak beli macam-2. Bukan selalu. :P


Jalan punye jalan, tetibe jumpe buku yg dah lame aku cari-2kan. Rezeki namanya yaa~


Bukan nak bejiwang ke hape, nak tambahkan ilmu pengetahuan.. ecehh! HEHE
Macam-2 dah aku borong kat sane, even tak la se'happening' JomHeboh. Actually, aku tak suke pegi tempat-2 sesak. Jadi, memang best lah karnival nih. ^_^V
Sampai je kat rumah, memang letih. 1hari tak duk diam kan.

OKeyh! Dah sampai mase aku nak stop menaip. Tidur timee! 
Make tomorrow a better day than today! 

Terima kasih sudi baca!

0 Comments: