Syahirah: Kisah Mereka Ber''Dua''

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

12:42 AM | 0 Cloud(s)
Kisah Mereka Ber''Dua''

Ehem ehemmm.. Halloo..

Tadi, nak dijadikan cerita, time aku tengah sebok-2 kemas barang sambil ber-fb la kan. Sembang pulak dengan sorang awek nih. Akira Ira. Cam jenama mesen je kan? Nama betol Syakirah laa. HEHE Story-punye-story, macam best je nak share.

Kawan, walaupun dalam fb or di mana-2 je tapi tak pernah jumpa, yg selalu ade mase untuk bersembang dengan kite, dengar masalah kite, tiba-2 dia dah takda, pergi sambung belajar, atau ke mana-2 sahaja tetapi tak lagi ada dengan kita mesti rasa sunyi sangat kan? Even tak jumpe pernah pun. Same goes to akira's story. Kalau kena kat aku, aku pun nak nangis bila orang yang selalu teman kite, waktu sunyi kan. Sedih kot. Aku pernah rase perasaan tu, tapi sekejap je. Sebab orang yang jadi peneman aku tu dah ade balik!! He's back. :)

Syakirin-2, ape ko dah buat sampai gelfren aku angau dengan kau? HEHE
Orang tu, pergi sambung belajar, minah ni, sedih laa. Sunyi katenye. Nak buat camne kan. Nanti dia balik, ade laa.Syakirah awak jangan tangisi pemergiannya. Dia pergi untuk meneruskan perjuangan untuk masa depan yang lebih terang lagi cerah. *keluar sudah hiperbola aku.
Kalau suka, katakan suka. Kalau dipendam, entah laa. Suka-sama-suka yee. (^_^)V

Kisah mereka berdua ni, tak tahu apa yang bakal menjadi kesudahannya. Hanya tunggu dan lihat. 
Sekian, terima kasih.


           






0 Comments: