Syahirah: Bersabar? Can I???

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

8:07 PM | 0 Cloud(s)
Bersabar? Can I???




This time, aku memang dah takboleh tahan dengan perangai kau yang macam hine dari binatang tu wahai manusia. Aku sangat-2 tak tahan!!
Kau jangan fikir perut kau sorang je. Orang lain pun ade perasaan jugak bangang.
MAK BAPAK kau tak ajarke macam mane nak hormat orang.
Even kalau aku ni perempuan pun kau nak gaduh jugak.
Otak kau letak kat bontot ke der? Sampai penyet kau dudok?
Jangan malukan mak bapak kau.
Manusia macam kau ni, elok duduk dalam ceruk dunia nih. Tak payah becampur dengan orang.
Buat semak je orang tengok.
Dah banyak kali aku besabar dengan kau. Tapi kali ni, memang tak dah.
Kau tunggu ape aku nak buat nanti. Kau jangan menyesal.

0 Comments: