Syahirah: SELAMAT HARI GURU, CIKGU!!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:59 PM | 0 Cloud(s)
SELAMAT HARI GURU, CIKGU!!


Haloo peeps!

Tanggal 16 Mei, tarikh khas untuk hari Guru. Kan hari-2 hari guru, hari-2 hari Ibu. Hari-2 hari-hari So, kene lah ada tarikh khas kan? Ape bende aku merepek kerepek nih?? OK abaikan... Kemerapuan.

Hari ni, dah tentu 1 Malaysia sambut hari guru kan? Mesti diorang buat macam-2 aktiviti yang seronok. kan? Tapi sayangnye, kat sekolah tadi, asyik hujan je. Tak bernasib baik tahun ni nak buat meriah-2. Tapi sempat jugak la tengok cikgu-2 yang comel-comel dan hensen-hensem nyanyi kan. huhu
Kami pun terpaksa lah duduk dekat kantin. Dengar perutusan TPM yang agak BORING tuh. Keterpaksaan yee..

Dari duduk saje, tak buat ape-2, keje kami ape lagii..  Tangkap gambar la. Tak sah kalau takde kamera tuh. HEHE  



Jom tatap gambar-2 kami yg comel nih.Yuna kata 'setiap gambar ada lagu' tapi aku kata  SETIAP GAMBAR ADA CERITA..

Pagi-2 lagi diorang ni dah start buat konsert. Lagu korea lak tuh. Pengaruh kuat nih. haha

Paluan kompang mengiringi tetamu-2 kehormat. Siapakah?

  Ini dia tetamu kehormat. VVIP  tuh.
  Our lovely teacher Norlia!

 Okeh. Market kan diorang nih? HOT!!
Lepak kat kantin kejap

Tapak perhimpunan kembali. Kini mereka conquer kamera. >_<
 Awan gelap tanda nak hujan. LEBAT!!

 Kami guru Malaysia~
 Persembahan nasyid. Kesemangatan.
 Hallo! Ape nak kate? Senyum sajelah..
Opps!! Gelisah je muke. hehee

 Now, which one u prefer? Ambik la suke hati :)

Tengok nih. Keletihan.

 Hadiah tu tayangan semata-2 sambil dengar TPM berucap. ==''
 Guru kelas kami! With Izzati

 Pn,Rossuriawani. With me:)

POsing-2 kejap. Peace!

 Saye curi hadiah ni kejap. HEHE
NiaZaRa forever :D

Teacher Muniroh the BEST!!

Para pendidik SMKBS

Terima kasih cikgu kerana telah mendidik kami menjadi insan yang berguna. Insyallah..
Kami sayang cikgu.

Special thanks to teachers Tadika Kemas Batu 8, SK Lekir and SMK Batu 10. They had teach me a lot! Thank you teacher!! Happy Teachers day!  

0 Comments: