Syahirah: Jumpe Kawan Lama!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

10:56 PM | 0 Cloud(s)
Jumpe Kawan Lama!

Assalamulaikum.

Hari ni nak story sikit. Pagi-2 tadi excitednak pergi kenduri abang member aku sorang ni. Lama tak jumpa dia! Dekat 3 tahun. Lamaa tuuhh!
Ingat nak la aku jumpe cikgu-2 waktu sekolah rendah dulu. Yelah, mak dia ni cikgu sekolah rendah aku. Tengok-2 yang ramai cikgu-2 sekolah menengah sekolah aku. Kempunan pulak. HUHU
Maybe sebab aku datang awal, tu yang tak ramai yang sampai lagi tuh. Pukul 1 kira awalkah? Sampai dengan pengantin pulak tuh. HEHE

Nak pulak time makan nampak kawan-2 lama. Rindu betol zaman sekolah rendah. Tapi sayang. Tak sempat tangkap gambar dengan diorang. Maap ye Nadiah!
Tapi dengan tuan rumah mesti lah sempat kan. HUHU

Nanti bika-2 kita buat reunion @ pembawangan okeh? Rinduu sangat dengan korang


Friendship is not something you learn in school. But if you haven't learned the meaning of friendship, you really haven't learned anything.

0 Comments: