Syahirah: Story Hangat..!!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

7:43 PM | 0 Cloud(s)
Story Hangat..!!

Assalamualaikum peeps..!!

Memang lame la aku tak updet blog aku ni. Memang rinduu giloss lah..! Nak tau sebab aper? Ni aku nak story..

Pada suatu pagi yg indah, hari tu adalah hari perlawanan bola baling dekat SMK Pantai Remis. Pagi tu ingat nak meng'gedik' kejap bukak MukaBuku. Jadi, aku pung pegi la bukak modem dekat depan and tunggu punyer tunggu... Logo utk internet tu MERAH jer. Selepas itu, aku tanye lah ayah aku, apesal jadik camnih?? Jawabnyer... 'internet dah kene potong lah tuuu' Aku pun tercengang-2 lah... Biar BETIK..?? Aduhh tensen den! Saboo jelah.. Sebab ayah aku potong..? Saje nak suruh anak-2 die study. Ingat pekse dah dekat. Main game, Fesebuk ajer..

Dan dari semalam lagi, aku join kem Survival dekat sekolah ni sampai Ahad. Memang letih la citer nye. Tapi,ape pun memang BEST..! Jadi helpers je pun. Kalau jadi peserta aku tak sanggup! HAHA
Lepas ni memang jarang la nampak aku online Fesebuk dahh.. HA! Satu lagi, nak bagitau, English Debate tadi kalah pulokk! Sampai Quarter Final sahaje.. KUI-3...

Oke lah... BABAI and ASSALAMUALIKUM!!

0 Comments: