Syahirah: Most tired Month..

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

11:55 PM | 0 Cloud(s)
Most tired Month..

 

 Hollooo peeps..

Since aku dah lame tak hapdet belog kecayangan aku nih, aku nak cite something nih.
Meh sini bace. Tak nak bace, tak pe lah. Pegi main jauh-2. . Ukeh..?

Untuk 2 minggu lepas, memang sibuk.busy. giler-giler.  Mane dengan latihan bola baling, latihan sukan lagi. Tambah pulak dengan choral speaking untuk hari anugerah. Letih-3 =_=''
Itu tak tambah dengan tusyen lagik.!  Aku bukan ROBOT..!!


Choral speaking memang meletihkan sangat-2. Mula minggu lepas, kitorang kena datang tiap-2 petang untuk latihan.

Then, tadi dah selesai hari anugerah. Lega sangat-2 dan tunggu untuk pertandingan je lagi.  Doakan yg terbaik untuk kami..! ^^
Haa..! Cite pasal hari anugerah tadi kan.. BEKAS-2 murid MRSM BS ade datang. Nak ambik hadiah le konon nyee.. HEHE

MRSM Lenggong & Tapah. All the Best..!

Ini lah dia..! SERATAS sekolah baru dia..!! Nadia Natassya. Aku rindu kau.!

Akem si budak Brash. HOTstuff!!

 Orang KL kini dia..! Memang best lah kau Sab..! Sayang kau!

And the most bestest is the choral speaking group..! HEHE

One for All.All for One..!!

Usai acara memang aku nampak katil melambai-2 dah kat aku. Letih sangat-2. Minggu depan aktiviti lagi penuh. Hurm.. Tak tau la macam mane.. Zaman sekolah sekali saje seumur hidup..
Soo, kite ENJOY..!!

0 Comments: