Syahirah: Cheese Tart Comin'!!

Entry About Shout Follow D'Board
 reader(s)

  • Hi ho! Need to know bout me? Seriously?


owner

Contact Me

9:57 PM | 0 Cloud(s)
Cheese Tart Comin'!!

 
Haloo cheesedale!

Pada musim cuti sekolah selaama seminggu ni, saye dan rakan-2 pergi main masak-2 dekat restoran rumah saye. Kami main masak-2 cis tat. Sungguh TERUJA saya rasa pada hari ini. Haish! Dah macam ayat karangan tadika jer..

Nak buat cis tat ni pun dah kecoh satu FB tuh. Yelah! Taukehnye DATIN la katekan. Cik Puan Husna dengan Cik Puan Sakila baru nak belaja... Nak tunggu butter cair satu hal. Sambil-2 tuh layan vlog Matluthfi. Sampailah butter tu cair, baru lah start buat! The Plan Begin!! *Resipi akan di-update dalam entri seterusnya

So, lepas habis buat tat semue tuh, kami pung keluar jalan-2 pusng-2 kampung. Sampai-2 je rumah, terus hujan punye lah lebat! Tapi sbelum tu aku tengok awan owhsemm sangat! Subhanallah..



Sebelum ni aku ade tengok kat dalam Fesbuk je. Ni aku tengok sendiri MasyaAllah. Cantik sangat-2!
So, tunggu kan entry selepas nih. Okeyh! Chawchincau!!


Inilah KAMI!!

0 Comments:



Inilah KAMI!!